بررسی سامسونگ گلکسی S23 مشخصات پرچمدار جدید Samsung

admin 1401/11/14

پرچمدار مورد انتظار سامسونگ، سامسونگ گلکسی اس 23 اینجاست، و تقریباً هر جعبه از اطلاعات درز کرده در مورد آن را علامت می‌زند.

همانطور که پیش بینی می شد، گلکسی اس 23 و galaxy اس 23 پلاس هر دو کانتور را کاهش دادند. در جدیدترین سری گوشی های سامسونگ، سری S23، قطعه فلزی برآمده اطراف مجموعه دوربین از بین رفته است. ظاهری تمیزتر باعث می شود این گوشی 6.1 اینچی و برادر بزرگتر 6.6 اینچی آن بسیار شبیه به بقیه بسته های تلفن هوشمند باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی‌ها، می‌توانید بررسی عملی سامسونگ گلکسی S23 پلاس و بررسی عملی سامسونگ گلکسی S23 Ultra را بخوانید.

داستان سامسونگ گلکسی اس 23، نه به اندازه ظاهر تمیز شده، بلکه همان چیزی است که اکنون داخل آن است. هر سه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ از پلتفرم موبایل جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 برای گلکسی بهره می برند.

این یک نام زیبا و سفارشی است که کمی خاص بودن را در این گوشی‌های اندروید 13 تعریف می‌کند: همه پردازنده‌های موبایل به سرعتی که ممکن است 3.36 گیگاهرتز پیشرو در صنعت باشد، اورکلاک شده‌اند. آیا به چنین قدرتی در یک گوشی هوشمند نیاز دارید، به خصوص زمانی که نسل فعلی و قبلی پردازنده‌های موبایل کوالکام و اپل در حال حاضر قدرت بیشتری نسبت به اکثر تلفن‌ها ارائه می‌دهند؟ می توان تصور کرد که قدرت اضافی می تواند به معنای ضبط بهتر 8K 30 فریم در ثانیه، بازی روان تر، و عملیات قدرتمندتر با پردازنده فشرده مانند ویرایش ویدیوی 8K باشد.

در دست‌های محدود من، زمانی برای آزمایش یا محک زدن آن عملکرد وجود نداشت. با این حال، این پردازنده مرکزی در داستان جاری سری گلکسی اس 23 سامسونگ است که شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا است.

سامسونگ به جای استفاده از آرایه دوربین چشمگیر Samsung Galaxy S22 Ultra – کامل با سنسور 108 مگاپیکسلی – و انتقال آن به سری جدید Galaxy S23 در حالی که S23 Ultra جدید دارای یک سنسور 200 مگاپیکسلی است، ترجیح داد تا آرایه دوربین S23 را تا حد زیادی بدون تغییر باقی بگذارد. این دوربین همچنان یک دوربین 50 مگاپیکسلی عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری تثبیت شده است. اکنون دوربین جلو به جای 10 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل است. سامسونگ مدعی عکاسی بهتر است، بیشتر از طریق قدرت CPU ارتقا یافته و ویژگی‌های هوش مصنوعی قدرتمندتر آن.

در حالی که به هیچ وجه یک تست قطعی نیست، من تحت تاثیر عملکرد دوربین قرار گرفتم.

مانند دوربین‌ها، سامسونگ با نمایشگر 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2X Infinity-O FHD+ زیاد سر و کار نداشته است. هنوز یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک در زیر وجود دارد، سوراخ پانچ دوربین سلفی در نزدیکی بالا و نرخ تجدید متغیر بین 48 هرتز و 120 هرتز.

سامسونگ گلکسی اس 23، از بسیاری جهات مهم، تکراری از گلکسی اس 23 پلاس است. اما برخی از تفاوت های کلیدی وجود دارد.

 

سامسونگ از زمان S22 تقریباً ابعاد را تغییر نداده است، اما گلکسی S23 فقط کوچکتر از S23 Plus نیست.

 

درون شیشه‌های زیبای گوریلا گلس Victus 2 (پشت براق، جلوی براق) و بدنه آلومینیومی Armor تراشه کوالکام تنظیم‌شده توسط سامسونگ، اما نیمی از فضای ذخیره‌سازی پایه (۱۲۸ گیگابایت برای شروع) و باتری کوچک‌تر قرار دارد. حداقل باتری 3900 میلی آمپر ساعتی 200 میلی آمپر ساعت از باتری گلکسی اس 22 بزرگتر است. S23 همچنین فاقد سیستم خنک‌کننده بهبود یافته پلاس و فناوری UWB (فوق‌باند) است.

 

همانطور که پیش می‌آید، این یک پرچمدار ضروری نیست، اما می‌تواند قیمت، اندازه، و عملکرد و قابلیت‌های دوربین بیش از اندازه کافی را برای کسی که به دنبال استفاده از گوشی سامسونگ گلکسی است، مناسب باشد.

 

با این حال، تا بررسی کامل از قضاوت نهایی خودداری می کنم.

سلام ببی

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.