معرفی بهترین گوشی های 2023

امید 1402/04/11

                                                                                 ((بهترین گوشی های 2023))

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های 2023

هر ساله گوشی های بروز تر و با کیفیت تر بسیاری وارد بازار جهانی میشود و مردم را شگفت زده میکند اما سال 2023 بسیار متفاوت میباشد زیرا ما قراره با

نسله جدیدی از تلفن های همراه مواجه شویم و در ادامه این وبلاگ به انواع این گوشی ها میپردازیم.

1_سری گوشی های ایفون 15

هر موقع بحث بهترین گوشی ها باز میشود قطعا سری گوشی های ایفون با کیفیت عالی و طراحی بسیار شیک ان در این لیست حضور دارد و در صدر این لیست ها قرار میگرد.

صحبت در مورد بهترین گوشی جهان 2023 کمی زود است، ولی محصولات سری آیفون 15 و به صورت دقیق‌تر iPhone 15 Plusبتواند این عنوان را یدک بکشد؛ بله! اگر شایعاتی که تا به امروز منتشر شده درست باشند، امسال خبری از نسخه «پرو مکس» نخواهد بود و مدل «اولترا» جایگزین آن خواهد شد.

همانند نسل قبلی، احتمالا اپل، سپتامبر را به عنوان زمان اصلی برای معرفی و عرضه نسل جدید گوشی های هوشمند خود انتخاب خواهد کرد؛ این یعنی حدود ۹ ماه (در زمان نگارش این مقاله) تا معرفی این تلفن های هوشمند فاصله داریم. در کنار نسخه استاندارد و اولترا، احتمالا دو نسخه پلاس و پرو نیز پیش روی علاقه‌مندان خواهد گرفت.

2_ سری گوشی های GALEXI S 23 ULTRA 

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های 2023

امسال سامسونگ با اضافه کردن تمام قابلیت‌های محصولات سری Galaxy Note به پرچمدار محبوب خود یعنی Galaxy S22 Ultra، نشان داد که دیگری خبری از گوشی های سری نوت نیست و این غول کره‌ای، در عوض قصد دارد روی گوشی های انعطاف‌پذیر سری Galaxy Z کار کند.

 

گوشی گلکسی S23 Ultra به عنوان بهترین گوشی ۲۰۲۳ سامسونگ به دوربین پشتی 5 گانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.8 اینچی +2K مجهز شده است و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. به علاوه، قلم هوشمند این موبایل جدید هم امکاناتی به‌مراتب بیشتر از قبل داشته و روی خود موبایل قرار می‌گیرد. تراشه Snapdragon 8 Gen 2 هم قدرت‌بخش این دستگاه خواهد بود.

گلکسی S23 Plus در آن سو، از نمایشگر کوچکتر 6.6 اینچی با وضوح +1080p بهره می‌برد و دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی به کاربران کمک می‌کند تا تصاویر دلخواه‌شان را ثبت کنند. باتری این گوشی همچنین 4700 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

 

 

 

3_گوشی شیامی  XIAOMI 13 PRO

یکی دیگر از بهترین گوشی های دیگر که طی چند سال اخیر توجه مردم را به خود جلب کرده است برند شیامی میباشد که گوشی های مقرون به صرفه و با کیفیتی را

طراحی و تولید میکند که اخیرا با معرفی گوشی جدید خود یعنی شیامی 13 پرو بازار جهانی گوشی را شگفت زده کرد و از مشخصات این گوشی فوق العاده

میتوان به سیستم عامل اندرویید 13 وزن پایین 229 گرمی ابعاد نمایشگر 6.73 اینچ اشاره کرد همچنین این محصول دارای  حافظه داخلی  128 گیگ

میباشد جنس بدنه  و پشت ان از جنس سرامیک میباشد و رنگبندی این محصول در چهار رنگ سفی_مشکی _سبز نعنایی_ابی میباشد

این گوشی از باتری لیتیمی  4820 میلی امپر بهره مند میباشد و حداکثر توان شارژ ان تا 120 وات میباشد و توصیه میشود که برای شارژ این گوشی

بسیار زیبا و شیک از شارژر هایی با توان 120 وات و یا کمتر استفاده  شود بدلیل خراب نشدن سریع باتری  گوشی .

4_گلکسی زد فولد 5 سامسونگ 

سامسونگ هر سال دو خانواده از گوشی‌های تاشدنی را در قالب سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ روانه‌ی بازار می‌کند. گلکسی زد فولد فرم‌فکتور کتابی دارد و پرچمدار تاشدنی‌های سامسونگ است.

گلکسی زد فولد از زمان رونمایی نسل اول، میزبان بهبودهای قابل‌توجهی شده است و امروزه افزون‌بر بهره‌مندی از دوربین باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند، ویژگی‌های نوآورانه‌ای مثل دوربین سلفی در زیر نمایشگر دارد. آن‌طور که شایعه‌های ضدونقیض می‌گویند، سامسونگ امسال ساختار لولا را اصلاح می‌کند تا چین‌خوردگی روی نمایشگر به‌شدت کاهش یابد.

گلکسی زد فولد ۵ احتمالا اولین گوشی تاشدنی سامسونگ با اسلات قلم لمسی S-Pen خواهد بود. سامسونگ قبلا این قلم را در سری گلکسی نوت استفاده می‌کرد، اما امروزه گلکسی S مدل اولترا نیز در بدنه‌ی خود جایگاهی برای قلم دارد.

سامسونگ احتمالا گلکسی زد فولد ۵ را با لولای ۳۶۰ درجه تولید می‌کند و در این دستگاه سراغ استفاده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌رود.

این گوشی برای کسانی که علاقه به بازی کردن و تماشای فیلم دارند بسیار گزینه عالی میتوانید باشد به دلیل صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت ان

و همچنین قدرت پردازش فریم ریت در هر ثانیه ان بسیار بالا میباشد جوری که قابلیت پشتیبانی از فایل های با کیفیت 4K  را  نیز دارد .

5_گوشی HUAWEI مدل P60 PRO 
بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های 2023

 

 

هواوی در سال‌های نه‌چندان دور جزو بهترین برندهای بازار موبایل بود و حتی به‌طور موقتی توانست

با عبور از اپل و سامسونگ به صدر رتبه‌بندی صعود کند، اما تحریم‌های شدید آمریکا، واحد موبایل این شرکت را فلج کرد. هواوی تا قبل از تحریم‌ها هر سال چند گوشی رده‌بالا با پردازنده‌ی پیشرفته عرضه می‌کرد.

هواوی اوایل فروردین ۱۴۰۲ با برگزاری مراسمی در چین گوشی‌های سری پی ۶۰ را رونمایی کرد. مدل پی ۶۰ آرت طراحی بسیار جذابی در پنل پشتی دارد. هر سه گوشی جدید هواوی به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LTPO OLED با وضوح ۲٬۷۰۰ در ۱٬۲۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز مجهزند. این پنل‌ها با شیشه‌ی Kunlun محافظت می‌شوند و از حسگر اثرانگشت مجهز استفاده می‌کنند.

در ابتدا پیش‌بینی می‌شد هواوی P60 پرو در سال ۲۰۲۲ معرفی شود اما در نهایت چنین اتفاقی رنگ حقیقت به خود نگرفت. گوشی‌های هواوی از خدمات موبایلی گوگل محروم‌اند، به‌همین‌دلیل در بازارهای بین‌المللی با استقبال کاربران مواجه نمی‌شوند. هواوی گوشی‌های تاشدنی باکیفیتی دارد، اما تحریم‌های آمریکا باعث می‌شود که خرید آن‌ها در خارج از چین منطقی نباشد.

کلام اخر :

امسال برای علاقه مندان به صنعت الکترونیک و تلفن های همراه ساله بسیار خوبی میباشد

و عنوان های بسیاری نیز علاوه بر این گوشی هایی که معرفی کردیم نیز معرفی شدند که

میتوان به جامع ترین انها به گوشی ONE PLUS 11 _ REALMI GT NEO 4_ GOOGLE PIXEL FOLD

_REDMI NOTE 3 XIAOMI _POCP X5 PRO _XIAOMI 13 T PRO اشاره  کرد که دسته کمی از گوشی

هایی که در بالا معرفی کردیم ندارند اما جای پیشرفت نیز  دارند و میتوان گفت اینها  گوشی های اقتصادی

تری میباشند و مناسب عموم مردم و در اخر باز هم توصیه  میشود که گوشی های خود

را از مراکز معتبر و با اطمینان تهیه فرمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.