رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره برای تیم دیجی ران مهم بوده است، و دیجی ران در این ضمینه بسیار میکوشد تا از مشکلات پیش رو پیشگیری کند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مشکلاتی همچون خرابی، مشکلات حمل و نقل رو به رو شوند. با توجه به گستردگی جنس های ارائه شده در وبسایت دیجی ران، همه محصولاتی که به فروش میرسند باید از نظر فیزیکی سالم باشند. مانند کالاهای هدفون، اسپیکر، پاور بانک و غیره دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. اما اقلامی که به عنوان هدیه از طرف دیجی ران همراه سفارش ارسال و در فاکتور بدون مبلغ درج شدهاند، شامل ضمانت نیستند. از این رو از شما عزیزان خواهش مندیم قوانین مرجوعی را با دقت مطالعه کنید. لطفا قبل از ارسال مرجوعی با کارشناسان دیجی ران تماس بگیرید و پرسش های متداول را مطالعه کنید. لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیجی ران از طریق پست، تنها به کد پستی : 3351634640 ارسال کنید. قبل از ارسال با کارشناس های دیجی ران تماس بگیرید. (لطفا توجه کنید ارسالی های بدون هماهنگی فاقد اعتبار و تحویل گرفته نمیشود و هزینه رفت و برگشت در این صورت به عهده مشتری میباشد) اصلی ترین روش و سریع ترین تماس تلفنی است و ایمیل سازمانی با توجه به تراکم بالازمان بیشتری میبرد.
شرایط مرجوع کالا – لطفا با دقت مطالعه کنید .
ارسالی های بدون هماهنگی با کارشناسان فاقد اعتبار است و تیم دیجی ران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
ارزش بسته ارسالی اگر بیش از 200 هزار تومان باشد هزینه ارسال به عهده دیجی ران میباشد. در غیر این صورت هزینه ارسال به عهده مشتری است .
اگر مرجوعی مشکلی نداشته باشد و فقط به درخواست مشتری باشد و نارضایتی از کیفیت هزینه پست با مشتری است .
مدت ضمانت تست محصول نگذشته باشه
محصولات اورجینال و اصل چین 15 روز
های کپی 7 روز
کپی 1 روز
و اجناسی که از نظر کیفیت مشکلی ندارند فقط 7 روز ضمانت بازگشت دارند
ظاهر اولیه شکل به هیچ عنوان تغییر نکرده باشد (برچسب چسبیده نباشه / کثیفی نداشته باشه / خراب نباشه ظاهرش / خط خوردگی نداشته باشه / با خودکار نوشته نشه و…)
برای محصولات پکدار علاوه بر خود محصول برای پک محصول ام سالم باشد و تمامی مراحل ذکر شده رعایت شود
کالا مرجوعی میبایست معیوب یا از نظر کیفیت مورد نظر شما قرار نگرفته باشد .
کالاهایی که در فاکتور (بدونه مرجوعی) قید شده اند امکان مرجوع آنها وجود ندارد .
مشکل کالاها نوشته و توی یه ورق به همراه کالا مرجوعی برای ما ارسال شود.
برای بهره گیری از ارسال رایگان لطفا بسته ارسالی رو با پست سفارشی ارسال کنید .(در صورت ارسال با تیپاکس یا پسکرایه مبلغ پرداختی به ما به این شرکت ها از مبلغ مرجوعی کسر خواهد شد)
اجناسی که شکستگی دارند تو حمل و نقل اتفاق میفتند و شامل مرجوعی نمیشوند .
پروسه پستی و پردازش بسته های مرجوعی بین 5 الی 14 روز ممکن است طول بکشد ، این بستگی به زمان رسیدن بسته پستی ، ترافیک و … دارد .